DE ALGEMENE VOORWAARDEN VAN BK SERVICE CLEANING

WAAROM ALGEMENE VOORWAARDEN OPSTELLEN?

Met algemene voorwaarden is het direct duidelijk welke rechten en plichten wij als bedrijf en u als klant hebben. De zogenaamde ‘kleine lettertjes’ besparen u een hoop tijd. U als klant weet precies waar u aan toe bent. Algemene voorwaarden kunnen de risico’s die wij als bedrijf lopen ook verkleinen.

Onze algemene voorwaarden

Offerte aanvragen

Om een offerte voor u op te stellen hebben wij de volgende gegevens nodig: naam, adres, telefoonnummer en een e-mailadres. Graag vernemen wij in de offerteaanvraag wat u precies uitgevoerd wilt hebben.

Aankondigingsmail

Wij plannen uw woning in binnen een bepaalde route. Zodra er een route/planning bekend is ontvangt u altijd twee dagen van tevoren een aankondigingsmail van ons. Op deze manier bent u op de hoogte dat wij langs komen en heeft u de tijd om alles toegankelijk te maken.

Betaling

Als wij de werkzaamheden hebben uitgevoerd bij uw woning sturen wij de eerstvolgende werkdag een factuur per mail of post (indien de factuur per post verstuurd moet worden, betaald u €2,50 extra aan administratiekosten). In de mail van de factuur is een IDEAL link toegevoegd. Zo kunt u gemakkelijk het bedrag overmaken.

Afmelden

In de offerte hebben wij met u een frequentie afgesproken. Het is daardoor niet mogelijk om een afspraak te annuleren. De prijs die is afgesproken in de offerte, is gebaseerd op de afgesproken frequentie. Uw woning is een onderdeel van een bepaalde route binnen onze planning.

Indien uw woning niet gewassen kan worden, zijn wij genoodzaakt om uw woning een beurt over te laten slaan en brengen wij alleen administratiekosten in rekening. De administratiekosten zijn als volgt:

  • Voor facturen tot en met €30,- rekenen wij voor afmelding €12,50,- administratiekosten;
  • Voor facturen boven €30,- rekenen wij 40% van het factuurbedrag, tot maximaal €50,-

Uiteraard kan er een overmacht omstandigheid zijn waardoor het werk niet uitgevoerd kan worden, bijvoorbeeld werkzaamheden aan de straat. Als dit het geval is, kunt u altijd contact met ons opnemen, wij kijken dan met u naar een passende oplossing.

Als er periodes zijn waarin u niet aanwezig bent (denk aan vakantie) horen wij dit graag van te voren zodat dit meegenomen kan worden in de planning. Indien u de ingeplande afspraak wilt annuleren omdat u met vakantie bent rekenen wij hiervoor administratiekosten.

Toegankelijkheid

Zodra u de aankondigingsmail hebt ontvangen, zorg dan dat uw woning voor ons toegankelijk is. Voor het toegankelijk maken van uw woning bedoelen wij bijvoorbeeld: horren verwijderen uit de ramen, ramen en eventuele roosters te sluiten, hekken en poorten van slot of open, rolluiken omhoog, etc.

Bij bijzonderheden kunt u dat van te voren aangeven door te reageren op de aankondigingsmail of naar ons te bellen (058-289 56 16).

Betalingstermijn

Vanaf het moment dat wij u een factuur versturen, heeft u 14 dagen om deze te voldoen. Indien u niet op tijd voldoet aan de betalingsverplichting, krijgt u een herinnering toegestuurd. Mocht u deze na 14 dagen niet hebben voldaan, krijgt u nogmaals een herinnering.

Na deze 2e herinneringen ontvangt u een aanmaning. Over het verontschuldigde bedrag wordt een boete percentage berekend.

Blijft u dan alsnog in gebreke, zijn wij genoodzaakt om de factuur uit handen te geven aan het incassobureau. Er worden dan extra incassokosten in rekening gebracht.

Frequentie

Zodra u een offerte aanvraagt kunt u aangeven om de hoeveel tijd u wilt dat wij langskomen. Als u geen frequentie aangeeft bij uw aanvraag gaan wij bij de glasbewassing uit op een frequentie van eens per acht weken. Bij andere werkzaamheden zoals bijvoorbeeld grote werkzaamheden houden wij eens per 52 weken aan.

Indien u de frequentie wilt veranderen kan dit altijd door te reageren op de offerte dan passen wij het voor u aan. Ook als we al een aantal keer bij u langs zijn geweest en u wilt dat we minder vaak of juist vaker langskomen kan dit ook altijd nog worden aangepast.Het is na ontvangst van de aankondigingsmail niet meer mogelijk om de frequentie aan te passen. We zullen de frequentie aanpassen na de aangekondigde wasbeurt.

Bij eenmalige diensten rekenen wij minimaal 20% boven het normale bedrag, dit geldt voor alle diensten. Dit doen wij omdat het bij eenmalige klussen vaak meer vervuild zijn dan als ze jaarlijks of meerdere malen per jaar gereinigd worden.

Garantie

Wij garanderen dat wij onze service goed uitvoeren.

Indien de werkzaamheden niet naar tevredenheid zijn uitgevoerd, dan horen wij dit graag van u. Graag ontvangen wij hiervan dan foto’s via de mail. Zodra wij hebben besloten aan de hand van de foto’s dat de klacht gegrond is, bieden wij u een passende oplossing.

U kunt maximaal tot 72 uur nadat wij langs zijn geweest een klacht indienen.

Opzegging

Zodra u geen gebruik meer wilt maken van onze diensten, kunt u ons een mail sturen met daarin uw gegevens. Wij zullen u woning/pand dan uit ons systeem halen, hier ontvangt u altijd een bevestiging van. Reeds ingeplande werkzaamheden worden nog wel uitgevoerd en gefactureerd.